你又不是不知道我懒
嗑的cp太多导致主页混乱,直接看合集吧
一个没什么营养和内涵的人
不配拥有智慧的快乐

关于广早的故事

清晨,鱼肚白,旧茶楼。
–你睇呢,那个位空咋了。
–系咯,那个阿伯哩几日好似都厶见过佢,之前日日都见到个,唔知去边。
–唉,系甘个。我地哩滴老太太,都唔知几时就……
–宜家系越来越少人了,唔知过完年仲有厶茶楼去。
–前日头我叫我个孙仔伴我,佢又话唔得闲。
–系咁啦,细佬哥要搵钱个嘛,边有时间理我地滴老夯老妈子?唔讲啦唔讲啦,听老细讲今日滴叉烧包唔错,试下啦。
–我就唔食啦,尿酸高啊。
–仲唔系你年轻个阵日日饮酒!
–身不由己噶嘛。
–就知道吃。
……

评论
 

© 君西 | Powered by LOFTER